A korábban Harrah's Resort Southern California nevű hotel és kaszinó Funner, Californiára változtatta a nevét, az illetékes reklámügynökség pedig érezte, hogy ezt nagyon az emberek fejébe kellene verni.

Ügyesek voltak, amikor felkérték Hasselhoffot az egyik reklám főszereplőjének. Bár ebből a klipből nem derül ki, pontosan miről is van szó, de a körülötte lévő hírveréssel együtt a kampány már majdnem olyan hatékony, mint fél perc a Super Bowl félidejében.

Már egy ideje hivatalos, hogy ez a csávó egy két lábon járó paródia, de ez még ennek tudatában is keményre sikerült.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Jövőre már csak olyan alkotások kaphatják meg a legjobb film Oscarját, melyek foglalkoznak valamely hátrányos helyzetű csoporttal

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés