A Jimmy Choo luxus cipőbrandet szexistának bélyegezték.

A tengerentúli érzékeny közegben a Weinstein-botrány utórengései miatt relatíve méretes hullámokat kavart a Jimmy Choo brand új reklámja. Ebbben azt láthatjuk, hogy a sztármodell Cara Delevigne sétál az utcán, férfiak pedig megdicsérik a cipőjét: „Szép cipő, hölgyem”, mondja egy fiatal fickó némi füttyögés után. Tetszik a cipő, mondja egy nő később. A kisfilm végén a hotdogos – akit Cara Delevigne a nevén szólít, tehát ismerik egymást – szintén megdicséri: nagyszerű cipő!

A kétperces kisfilmben tehát kettő leszólítás történt, de az egyik egy hölgytől érkezett, ennek ellenére a leszólítás (angolul catcalling) gyakorlatának demonstrálása miatt a reklámot szexistának bélyegezték, és a zaklatási botrány kapcsán előtérbe került problémákkal szembeni érzéketlenséggel is megvádolták.

A napokban elkezdtek petíciót gyűjteni Matt Damon ellen, amiért azon a véleményen volt, hogy a nemi erőszakot elkövetőket, pedofilokat nem kellene egy kalap alá venni azokkal, akik megpaskolják valaki seggét. Kicsit mintha itt is túltolták volna a témát egyesek, de mivel odafigyelünk mások véleményére, ezért fel is tesszük a kérdést.

Szerinted?

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tíz remek film az „annyira szar, hogy az már jó” kategóriából

További cikkeink a témában