Meg azért maguk a reklámok is megérik a pénzüket.

A huszadik század hajnalán és közepe felé is eléggé más elképzelés volt arról, mit és hogyan lehetne a lehető legjobban reklámozni. Most olyan kisgyerekek jönnek, akiket a reklámosok valószínűleg a rémálmainkban láttak először és utána vetettek plakátra – és azért érdemes megnézni a szövegeket és a reklámozott termékeket is. Kemény válogatás jön.

Kíváncsiak lennénk, hogy a mostani reklámok vajon ennyire furák lesznek-e cirka fél évszázad távlatából…

(Via: Vintag.es)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Alec Baldwinnál most elszakadt a cérna és ezúttal maximálisan megértjük

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés