Amikor kijött a Krokodil Dundee fiáról szóló film első teasere, azonnal ráugrottunk. Még inkább, amikor befutott a második, immár Chris Hemsworth-szel együtt. Most derült ki, hogy az egész egyáltalán nem az, aminek látszik.
Csak az vigasztal minket, hogy nem csak mi, hanem úgy kompletten az egész világsajtó belesétált a jól előkészített csapdába. Kiderült, hogy a Dundee soha nem kerül a nagy vászonra, ez a film ugyanis egészen egyszerűen nem létezik.
A klipek az ausztrál turisztikai hivatal Super Bowlra időzített reklámjának teaserei, mely nem a moziba, hanem a kenguruk földjére akarja csábítani az embereket.
Kétségtelen, hogy a kamufilmet hivatalos poszterrel, komoly szereplőgárdával és kedvcsinálókkal alátámasztó reklámcég ezzel a kampánnyal tényleg valami bombasztikusat hozott össze, hiszen jelenleg mindenki Ausztráliáról beszél.
Mivel azonban végeredményben nagyon komolyan belénk ültették a paranoiát, kicsit továbbgondoltuk a status quót, és a következő verziókat állítottuk fel:
- A Dundee nem is egy filmnek álcázott reklám, hanem egy reklámnak álcázott film. Egyszerűbben megfogalmazva: a Super Bowl félidejében kiderül majd, hogy valóban egy filmről van szó, és a turisztikai reklámos sztori csak egy újabb mediahack volt. Ez azért lenne nagy dobás, mert így újra mindenki erről beszélne.
- Kiderül, hogy a népeknek annyira bejöttek a reklámok, hogy valaki fogja magát, és tényleg leforgatja a filmet.
Végül pedig:
- Nem dupla mediahackről van szó és film sem lesz a dologból. Ez esetben is jár azonban a gratuláció az ötletgazdáknak, hiszen nem mindennapi felhajtást csináltak a megbízójuknak.