Amikor kijött a Krokodil Dundee fiáról szóló film első teasere, azonnal ráugrottunk. Még inkább, amikor befutott a második, immár Chris Hemsworth-szel együtt. Most derült ki, hogy az egész egyáltalán nem az, aminek látszik.

Csak az vigasztal minket, hogy nem csak mi, hanem úgy kompletten az egész világsajtó belesétált a jól előkészített csapdába. Kiderült, hogy a Dundee soha nem kerül a nagy vászonra, ez a film ugyanis egészen egyszerűen nem létezik.

A klipek az ausztrál turisztikai hivatal Super Bowlra időzített reklámjának teaserei, mely nem a moziba, hanem a kenguruk földjére akarja csábítani az embereket.

Kétségtelen, hogy a kamufilmet hivatalos poszterrel, komoly szereplőgárdával és kedvcsinálókkal alátámasztó reklámcég ezzel a kampánnyal tényleg valami bombasztikusat hozott össze, hiszen jelenleg mindenki Ausztráliáról beszél.

Mivel azonban végeredményben nagyon komolyan belénk ültették a paranoiát, kicsit továbbgondoltuk a status quót, és a következő verziókat állítottuk fel:

  • A Dundee nem is egy filmnek álcázott reklám, hanem egy reklámnak álcázott film. Egyszerűbben megfogalmazva: a Super Bowl félidejében kiderül majd, hogy valóban egy filmről van szó, és a turisztikai reklámos sztori csak egy újabb mediahack volt. Ez azért lenne nagy dobás, mert így újra mindenki erről beszélne.
  • Kiderül, hogy a népeknek annyira bejöttek a reklámok, hogy valaki fogja magát, és tényleg leforgatja a filmet.

Végül pedig:

  • Nem dupla mediahackről van szó és film sem lesz a dologból. Ez esetben is jár azonban a gratuláció az ötletgazdáknak, hiszen nem mindennapi felhajtást csináltak a megbízójuknak.
Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Ez a fotó olyan, mintha az MI csinálta volna még az MI-korszak előtt

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés