Kiderült, hogy ha a gyorséttermekben a Shape of You-t hallod, sokkal több kaját veszel. Azt is tudják, pontosan mennyivel többet.

Azért abban van valami irónia, hogy a "szerelmes vagyok az alakodba" sort tartalmazó dal rávehet arra, hogy sokkal több ételt vegyél egy Mekiben mondjuk, de ez van, a svédek ugyanis kiderítették, hogy egy meg nem nevezett amerikai étteremben simán tudták befolyásolni a fogyasztást egy egyszerű, erre a célra kifejlesztett zenei listával. Annyit lehet tudni, hogy a listán szerepel Ed Sheeran gigaslágere, a Shape of You is. A kutatást vezető egyik cég, a Soundtrack Your Brand állítása szerint egy négy éven át tartó fejlesztés, a Soundscan segítette őket az eredményekhez, amely az adott brandekhez a leginkább odaillő zenét illeszti. Amikor az étteremben az adott playlist szólt, a hamburgerek eladása 8.6%-kal, a sültkrumplié 8.8%-kal, a desszerteké pedig 15.6%-kal nőtt. Szóval most hallgasd meg a Shape of You-t, és próbálj meg ne egy szaftos hamburgerre gondolni, és még véletlenül se jusson eszedbe egy karamellás sajttorta.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

A Sony húsvéti ajándéka egy ingyenesen megnézhető Pókverzum-rövidfilm

Már itt is van a Szegény párák rendezője új filmjének első kedvcsinálója

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés