Retail Therapy-nak nevezte el a kollekciót a svéd bútorcég, a tárgyak pedig a svédek által gyakran keresőbe írt kifejezésekről kapták a neveiket.

Nézd meg mindet, elég szemtelen, de nagyon hatásos kampány lett, mert a végén azt érzed, az IKEA minden Google-problémádra megoldást kínál. Itt vásárolhatsz a kollekcióból, ha a poénon felül komolyan megtetszettek a keresőmondatos termékek.

Úgyhogy innentől nem Fjellse ágyat fogsz venni, hanem „A partnerem horkol”-t és „Hogyan lehet boldog párkapcsolatban élni”-t, csak hogy tudd. Grat, IKEA, ügyes húzás!

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tíz éve feltöltött egy fürdőszobai szelfit, most 475 ezer követője van

További cikkeink a témában