A Samsung megpróbált keményen odacsapni az Apple-nek a legújabb reklámjával

Csak valamiért torok helyett lábujjra mentek.

Ugyanis a Samsungnak a jelek szerint nem volt jobb ötlete, mint hogy az S9 méltó ellenfeleként a négyéves iPhone 6-ot vegyék elő, amiről tavaly ősszel derült ki, hogy az Apple szándékosan lassítja a működését, amit az akkumulátor kímélésével magyaráztak.

Bár ez nyilvánvalóan nem jó hír azoknak, akik hatos iPhone-t használnak, azért a Samsung kreatívjai sem lehettek csúcsformában, ha nem sikerült fogást találniuk se az iPhone X-en, de még a sima iPhone 8-on sem.

Mondjuk odaszúrásban mostanában az Apple sem jeleskedik, akik 2018-ban azzal próbálják eladni a telefonjaikat, hogy az App Store jobb, mint a Google Play.

Faék egyszerűségű reklámokban fikázza szét az Apple a többi gyártót

Amiből az is kiderül, hogy szerintük miben jobb 2018-ban az iPhone, mint a többi telefon. Ez alapján pedig azt is mondhatnánk, hogy az Apple reklámja félsiker, mert ugyan a faék egyszerűségű üzenetet tényleg az is megérti, aki soha életében nem látott még okostelefont, de az Apple helyében azért elgondolkodnánk, vajon jó irányba haladnak-e, ha a legerősebb üzenetük az, hogy az App Store biztonságosabb, mint a Google Play.

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon