Hát nem játékra, és meglepő módon az emberek alig fele szokott zenét hallgatni a telefonján. - Ez derül ki a Simple által végzett felmérésből, ami a magyar mobilhasználók szokásait vizsgálta.

Eszerint a többség három dologra használja viszonylag rendszeresen a telefonját: navigációra az emberek mintegy kétharmada, kommunikációra 69%, a legtöbben, 71% pedig közösségi média tevékenységhez, vagyis igen, ahogy azt már valószínűleg kitaláltad

facebookozni szoktunk a telefonunkon.

A Simple egy csinos infografikában is összefoglalta a felmérést (az eltérést az okozza, hogy itt a "mire használják az okostelefonjukat?"-rész csak a Simple felhasználókra vonatkozik):

Mobilfizetésre amúgy az összes okostelefon-tulajdonos mintegy ötöde használja a telóját, ami nem olyan nagy szám, viszont folyamatosan emelkedik. Ebben komoly szerepe van a Simple-nek is, ami 135 ezer felhasználójával az elmúlt évek egyik legsikeresebb magyar alkalmazása, és ahogy a fenti infografikából is látszik, elég erősen fellendítette a mobilos vásárlás szerepét olyan területeken, mint a parkolás, az autópálya-matrica vásárlása és a jegyvásárlás.

Utóbbi annak is köszönhető, hogy ma már szinte az össze Cinema City-moziba vehetünk jegyet a Simple-lel, így elkerülve a hosszadalmas sorban állást. A két cég között annyira szoros az együttműködés, hogy az Aréna plázában található IMAX-nek is új nevet adtak, így ne csodálkozz, ha az Amerika kapitány bemutatóján már Simple IMAX feliratú szemüveget kapsz majd a mozihoz.

A jegyvásárlás területén a Simple részesedése minden bizonnyal tovább fog emelkedni hamarosan, hiszen az alkalmazással minden nagyobb nyári fesztiválra kétezer forinttal olcsóbban vehetünk jegyet.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Így nézett ki, ahogy a dubaji esőapokalipszis elmosta a luxusvárost

További cikkeink a témában