Nem tudjuk, hogy a kocsi tulajdonosa az erdőt vagy az autóját szerette jobban, de az eredmény számos leg… címet kiérdemel.

A nálunk valaha a magabiztos Boss melléknévvel árult négyajtós Lada 21099 (errefelé Samara, Oroszországban Szputnyik) alapvetően nem a legszebb, de még csak nem is a legegyedibb autóforma, szögletes, igénytelen műanyagokkal teli belseje pedig kifejezetten nyomasztó. Így gondolhatta ezt a tulajdonosa is, aki az ilyenkor szokásos matricás-csicsázós dekorációnál kétségkívül eredetibb, bár jóval munkaigényesebb megoldást választott.

Luxusautó szinte nem is létezik fabetét nélkül, ez járhatott a Samara-tulaj fejében is, aki azonban nem vékonyka lécekből, hanem gyakorlatilag egy kidöntött fából készítette el az új műszerfalat, amely egyben egy erdei életkép is gyíkkal (a szellőző körül), mókussal (a kesztyűtartó fedelén), virágokkal és terméssel (mindenfelé), a kompozíció az egyedi, szintén faragott fakormánnyal teljes. A Hyundai-LCD talán már tényleg túlzás.

Vannak még elképesztő járművek az Urálon túl: A Gnóm és a Rakéta – szovjet házi gyártású autók

(Forrás: Drive2.ru)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Verstappen a „semmiből” nyert, mégis Pérez szemfülessége miatt marad emlékezetes a sanghaji sprint

További cikkeink a témában