Nem tudjuk, mi folyik Ázsiában, de ahol ilyen reklámmal próbálnak pickupokat eladni, ott valami biztosan nincs rendben. Psy sírva fakadna, ha ezt látná.

A Toyota Hilux pickup hirdetéséből mi annyit tudtunk leszűrni, hogy Ázsiában a jó nő ugyanúgy marketinges alapvetés, mint mondjuk Európában, de a kutya és a gyerek helyett inkább a gorilla és az öltönyös üzletember, meg a nagyon retardált zene az, ami ráveszi a vásárlókat, hogy szaladjanak azonnal a legközelebbi autókereskedésbe. Ha csak több részletben sikerül végignézned, az egyáltalán nem szégyen.

A Toyota viszont nem érte be ennyivel, és megkérte az embereket, hogy légyszi, csináljatok már komplett idiótát magatokból egy tokiói útért cserébe. Az eredmény egészen zseniális lett, ha szeretsz önbecsülés nélküli embereket nézegetni, akkor fáradj a Wakudoki-kampány honlapjára.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Hamarosan itt az új BMW X3

További cikkeink a témában