Úgy tűnik, a Ladákat is gyártó AvtoVAZ-nak jót tett, hogy egy ideje a Renault-Nissan csoport lett uruk és parancsolójuk, hiszen a Moszkvai Autószalonon bemutatkozó legújabb modelljeik európai mércével mérve is egészen értelmezhető próbálkozásnak tűnnek.

Bár a kiszivárgott képek tanúsága szerint a Vesta szedán, és a vele közös padlólemezen osztozó, de valamivel később érkező, ferdehátú XRay egyelőre csak tanulmányautók, de nagyon szériaérettnek tűnnek. A hírek szerint a 4,35 méter hosszú Vesta nem csak megjelenésében veszi fel a versenyt a nyugati kocsikkal, hanem műszakilag is, az alaktrészek nagy részét ugyanis a Renault-tól kapja majd.

Az oldala már kicsit túl egyedi, de az összkép egyáltalán nem rossz
Ezt is megértük: érintőképernyős Lada!

Hogy a franciáknak mik a távlati terveik a szebb napokat is látott márkával, az egyelőre nem nyilvánvaló, de a képek alapján az sem kizárt, hogy a Lada képes lehet hasonló karriert befutni, mint a szintén Renault-kézben lévő Dacia, amely olcsóságával és elfogadható műszaki tartalmával már nyugaton is egészen szép rajongótábort épített ki magának.

A ferdehátú XRay
Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Brutális elektromos pályagéppel rukkolt elő a Škoda

További cikkeink a témában
Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés