Nem ritka az, amikor két autógyártó nyíltan konfrontálódik egymással. A Jaguar is bevállalta a dolgot, és visszakézből olyan pofont adott a Mercedesnek, hogy az adaptív felfüggesztés adja a másikat.

Az angolok ráadásul szemtelenül a Mercedes saját reklámját használták fel, vagyis a csirkés Magic Body Control-hirdetést gondolták tovább, amelyben a Mercedes büszkén hirdette, hogy az utasok a továbbfejlesztett adaptív felfüggesztésnek köszönhetően semmit sem fognak érezni az út egyenetlenségeiből. Hát ez az, amit egy Jaguar-tulajdonos soha nem szeretne hallani.

Szerintünk az F–Type-ot kokainbáróval hirdető Jaguaron sem lenne nehéz fogást találni, így kíváncsian várjuk, mit lép erre a Merci.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Ilyen MINI még nem volt, itt az elektromos Aceman

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés