Klasszikus Mercire hasonlít a legszebb Porsche 911

Kevesen vitatkoznának vele, hogy az 1957-ben bemutatott Mercedes–Benz 300 SL Roadster a valaha készített legszebb kabrió, amiben nem elhanyagolható szerepe volt a mára klasszikussá vált ezüst-piros színösszeállításnak is. A Porsche tuningcégeként tevékenykedő TechArt a legújabb 911-esen mutatta be, hogy a nyerő kombináció eggyel sötétebb tónusban is ugyanúgy üt.

Az átalakított 991 Carrera 4S Cabriolet ráadásul nem csak a megjelenésével ejti azonnal rabul a Porsche-rajongók szívét, de számos aerodinamikai és optikai újítást is felfedezhetünk rajta. Az autó orra új dizájnt kapott, a fényszórók és a visszapillantó tükrök látványos szegélyekkel gazdagodtak, hátul pedig a diffúzort és a hátsó spoilert vették kezelésbe a TechArt mérnökei. A leglátványosabb változás viszont egyértelműen az új versenykipufogó-rendszer, amelynek kipufogócsövei oldalról középre kerültek.

A belülről valószínűtlenül piros kocsi a TechArt 20 és 21 colos Formula kerekeivel és Formula III könnyűfém felnikkel is rendelhető lesz, az árát viszont egyelőre nem árulták el.

Player Autószalon

Balotelli álcázott Bentleyjét az ellenfél szurkolói könnyen felismerik, Cissé a lányát festette a motorháztetőre, Rooney garázsában pedig jól megfér egymás mellett a Lamborghini Gallardo és a Ford Ka. Megnéztük, mit vezetnek a sztárok, és kiválogattuk a legmeglepőbbeket.

Mario Balotelli – Bentley Contiental GT

Tudjuk, hogy Balotelli isten büntetése, de vajon mit követett el a terepszínűre festett Bentley? A Continental GT tényleg szinte az összes focistának megvolt Cristiano Ronaldótól John Terryig, így elképzelhető, hogy a Manchester City excentrikus csatára egyszerűen nem akart beállni az unalmas luxusautókat vezető focisták sorába, de akkor inkább vett volna egy Trabantot. Ráadásul a terepszínű álca egyáltalán nem jött be, sőt épp a különleges festésnek köszönhetően az ellenfél szurkolói is könnyedén felismerik a kocsiját – ahogy történt az idén januárban is, amikor néhány MU-drukker egyszerűen lehugyozta a luxusautót.

Wayne Rooney – Ford Ka

A Manchesterből elvágyódó 27 éves támadó mostani fizetéséből nagyjából hetente vehetne magának úgy huszonöt Ford Kát, de evertonos csodagyerekként, friss jogosítvánnyal a zsebében még nagyon tudott örülni a Sportkának, ami 95 lóerős motorjával igazi városi ragadozónak számított a Ford Ka modellek között. A MU-nál zsebre tett heti 250 ezer fontos fizetéséből ennél már valamivel jobb autókra is telik, ahogy azt a csatár garázsában álló Lamborghinik, Bentleyk és Range Roverek is bizonyítják.

El Hadji Diouf – Cadillac Escalade

El Hadji Diouf a közel-keleti iskola követőjeként klasszikus módját választotta az autója taccsra vágásának, de egy váratlan húzással  Bugatti Veyron vagy Ferrari helyett a Cadillac SUV-ját szemelte ki erre a célra. Azt hittük, hogy aki Dakarban nő fel, az a rajongásig szereti a nagy és erős terepjárókat, de a jelenleg a másodosztályú Leeds Unitedben futballozó szenegáli támadó aranyozott Escalade-jére mégsem találunk más magyarázatot, mint hogy nagyon utálhatja a saját kocsiját.

Alessandro Del Piero – Fiat 500

A jelenleg a Sydney FC-ben levezető ős-juventusos csatár minden idők egyik legsikeresebb (és legszimpatikusabb) játékosa, aki rövidke, 22 éves karrierje során több mint háromszáz góllal keserítette az ellenfél kapusainak életét. Torinói munkásságának elismerése jeléül a labdarúgóklubot és a Fiatot is birtokló Agnelli család 2007-ben egy személyre szóló, 10-es jelzésű Fiat 500-zal lepte meg a Juventus ikonját, és mivel Del Piero mezszáma új csapatában sem változott, még utólagos korrigálásra sem volt szükség.

William Gallas – Mercedes–Benz SLR McLaren

A 84-szeres francia válogatott védő pályafutása során játszott a Chelsea-ben, az Arsenalban és a Tottenhamben is, listánkra viszont nem kivételes karrierje miatt került fel, hanem mert minden bizonnyal övé a világ legrondább Mercedes SLR McLarenje, amit ráadásul egészen fantáziátlanul sikerült tönkretennie: lényegében egy hatalmas, 4,6 méter hosszú guruló tükröt csináltatott a 626 lóerős sportkocsiból. A 35 éves belső védő most éppen új csapatot keres, a jó ízlésű emberek pedig valószínűleg ujjaikat keresztbe téve imádkoznak, hogy ne az ő városukban kössön ki a focista és krómozott szörnyetege.

Shaun Wright-Phillips – Harley–Davidson

A Manchester City mellett a Chelsea-ben is megforduló támadó háromkerekű Harleyja nagyon badass, de a kemény külső igazi galamblelket takar, hiszen a válogatott támadó 2009-ben még egy motorosfelvonulást is szervezett London belvárosába, ahol csapattársaival együtt a gyerekek taníttatására gyűjtöttek adományokat.

Stephen Ireland – Range Rover

Van valami igazság abban, hogy Stephen Irelandet törvényben kéne eltiltani az autóvásárlástól, hiszen az Aston Villa 26 éves középpályása a gusztustalan autók felkent papja lehetne. Az ír focista a Manchester Cityben eltöltött évei alatt egy roppant kellemetlen, kék színűre mázolt Audi A8-cal szennyezte vizuálisan a környezetet, Birmingham látképét pedig egy rózsaszín hűtőráccsal, dísztárcsákkal és ülésekkel elcsúfított Range Roverrel sikerült teljesen tönkretennie. Nem tudjuk, van-e mindennek köze ahhoz, hogy Irelandet egy évvel a szerződése lejárta előtt elküldték a csapattól, de ha van egy kis eszük, a városból is örökre kitiltják.

Djibril Cissé – Chrysler C300

A legcsúnyább autó címéért több focista is versenyben volt, és bár El Hadji Diouf aranyozott Escaladje elég magasra tette a lécet, Djibril Cissé Chryslerjének még ezt is sikerült túlszárnyalnia. A Livepoollal BL-t nyerő, jelenleg a katari Al-Gharafában focizó francia csatár Chrysler C300-a legalább annyira extravagáns, mint az egész testét fedő tetoválásairól és furcsa hajviseletéről ismert focista, aki lánya arcképét festette kocsija motorháztetejére. Túlcsorduló érzelmeinek eredménye egy bűnronda autó lett.

David James – Reliant Robin

Az angol válogatottban 53-szor pályára lépő kapust 2006 és 2010 között viszonylag gyakran láthatták egy bilikék Reliant Robinban furikázni, amit még a legnagyobb jóindulattal is legfeljebb háromkerekű roncsnak neveznénk. Az ok, hogy az azóta már a harmadosztályban vitézkedő Portsmouth akkori edzője, Tony Adams azzal büntette az edzésen legrosszabbul teljesítő játékosát, hogy a következő edzésre a kék színű tragaccsal kellett mennie, és mivel James nem igazán volt egy sztahanovista élharcos, általában őt érte a megtiszteltetés.

A gyümölcsöző kapcsolat a kapus hóbortos természete miatt szakadt félbe, aki utólag bevallotta, hogy 2010-ben részegen fogadta el a Bristol City ajánlatát. Hogy mit ivott, mielőtt idén áprilisban az izlandi Ipróttabandalag Vestmannaeyjaba igazolt, arról viszont egyelőre mélyen hallgat. A Reliant Robinnak ennél jobban alakult a sorsa, ugyanis a Portsmouth játékosai, élükön Jamesszel, 2010-ben igazi szupercsapatos járgánnyá tuningolták a kocsit.

Érdekel milyen autót vezet George Clooney és Brad Pitt? Kattints és mutatjuk!

Player Autószalon