Zastava hot rod – Koponya, top chop, Abarth

A Zastava 750-es aranyos, de feltűnésmentes kisautó – egészen addig, amíg valaki nem épít belőle dögös, de mégis hot rodot. Ha mégis megteszi, általában nem, vagy csak horribilis áron válik meg tőle. Ez esetben viszont más a helyzet.

Mi a különbség Amerika és Magyarország mögött? Millió minden. Például az, hogy errefelé elég kevés a hot rod, náluk viszont még kevesebb Zastava berreg végig a 66-os úton. Hogy lehet az autótípusok e két igen távoli műfaját közelebb hozni egymáshoz? Természetesen egy Zastavából épített hot roddal.

Az ötletgazda nem egy 55-ös típusú Zastavával, hanem a gömbölydedebb és persze kisebb 750-essel állhatott be a műhelybe, és bizonyára jó sokáig ki sem mozdult vele. A kiskocsinak choppolták a tetejét, egyedi, piros-fekete belsőt, egérszürke külsőt és az első kerekekbe harapó szájakat kapott, meg persze néhány koponyát, mert anélkül hiányérzetünk lenne, végül pedig egy 70 lóerős Abarth-motort a fenekébe.

Nagy eséllyel jóval több pénz borult rá 800 ezer forintnál, most mégis ennyiért hirdetik, a Millenáris Velodromon láthattuk is, hogy megy. Aki egy tényleg egyedi kocsiban, egyszerre szeretné átélni a jugó–amcsi nosztalgiát, nem találhat ellenérvet a megvásárlása ellen.

A hirdetés szövege:

Külföldre költözés miatt eladó egy díjnyertes épített hot rod. Az eredeti motor helyett egy 70 lóerős Abarth tuningos Fiat motor dolgozik benne, choppolt tető, frenchelt fényszórók, egyedi indexek/lámpák, egyedi beltér és még túl sok minden hogy felsoroljam. El kell jönni megnézni! Ilyen autó csak 1db van a világon!

Autóklíma-karbantartás – Meleg, bűz és fertő ellen

(Fotók: Használtautó.hu)

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon