Jó az inged, feltűnő a nadrágod, és a cipőd sem piszkos, mert megmostad reggel, mint ahogy a fejedet is. Aztán befújtad magad valami nehezen kiejthető fantázianevű löttyel, most meg itt állsz a nőtől húsz centire, és még nem szóltad el magad. Ám most jön a vezetős rész. Kinyitod neki az ajtót, indítasz, és reméled, hogy szeretni fogja.

Porsche Boxster

“Melyik a tiéd? Az a Porsche!” – csendül fel a képzeletbeli párbeszéd a fejünkben. Lehet, hogy sok fogorvos jár 911-es Porschékkal, de még ez sem tudta tönkretenni a márka megítélését. Porschét birtokolni büszke érzés. Sokan ott követik el a hibát, hogy a stuttgartiak belépőmodellje, a kétüléses Boxster helyett a nyolcvanas évek orrmotorosaival, netán egy szakadt 911-es újjáépítésével akarnak Porsche-kulcshoz jutni. Mindkét módszer hamar pénztemetőbe fordulhat.

Ezzel szemben a korai Boxsterek ma már igen olcsón beszerezhetőek, kétszázhúsz lóerővel, és a modern Porschék legendás minőségének köszönhetően kevés gonddal. Az első szériát ugyan sokan kritizálták kissé feminin vonalai miatt, ám ez akár előnyünkre is válhat: ha az áhított nő könnyebben azonosul autónkkal, máris beljebb vagyunk.

A divatrovat véleményez

Egy nyitott tetejű autó a szabadságot jelképezi, a Porsche meg a német precizitást: ha ezt a kettőt összetesszük, akkor egy minden helyzetben divatos külsejű fiatalembert kapunk, aki menedzserként dolgozik, és nem riad vissza a rózsaszín csíkos ingektől sem.

Tuningolt négyes Golf

Bár egy optikai elemekkel bőven megszórt, teljesítményében viszont gyári Volkswagen Golfot kifinomultabb autós körökben inkább kiröhögnek, egy ilyen verdával is sikerünk lehet, ha tudatosan meghatározzuk célközönségünket. A nők többségét ugyanis nem érdekli, mi van motorháztető alatt. Nem tudják, mi az a töltőlevegő-hűtés, a toronymerevítő sincs rájuk különösebb hatással. Igazából akkor lesznek a leghálásabbak, ha egyáltalán nem mondunk semmit autónk technikai részleteiről, és hagyjuk, hogy a felnik, a morcosított karosszéria, és a sulidiszkót megszégyenítő hangrendszer beszéljenek helyettünk. Arra persze érdemes felkészülni, hogy egy ilyen autó leginkább azokat a lányokat vonzza, akik a sarki ábécénél messzebb is hajlamosak melegítőben menni…

A divatrovat véleményez

Nem várja az ember, hogy jól öltözötten szállnak ki egy ilyen autóból, inkább a piacról beszerzett strasszos Ed Hardy póló vakító sárga színét látjuk magunk előtt. Ami kötelezően melegítőalsóval párosítva támad.

Citroën Kacsa (2CV)

A legjobb nők imádják a veteránokat. Nem feltétlenül azért, mert pontosan tudják, az adott jármű miért is több némi acélnál négy keréken, hanem egyszerűen azért, mert a veteránok szépek. Hisz régen mindent lehetett, amit ma nem: gyalogosakat trancsírozó krómdíszek, leheletvékony lökhárítók és a légzsákmentes belterek okozzák a katarzist. A nők szépérzékére pedig nem lehet panasz.

A másik fontos kritérium a cukiságfaktor. Ezért rohangálnak az úton szempillával ékesített Nissan Micrák, és ezért érhet egy gyanútlan 206-os Peugeot-t súlyos Hello Kitty-támadás. A cukiság veterános kvintesszenciája a francia parasztok kedvence, a 2CV. Az ilyesmire fogékony nő szemében egy Kacsa volánja mögött bohém művészeknek tűnhetünk, akiket körbeleng a franciás romantika. Márpedig az ilyen figurák valahogy mindig megkapják a házibuli legjobb nőjét…

A divatrovat véleményez

Szereted a barna kardigánokat? Szívesen hallgatod nagyapád történeteit a háborúról? Beethoven zongoraszimfóniái közül legalább kettő megvan bakeliten? Nem vagy trendi, eleve nem is érted a divatirányzatokat, de szereted a komolyabb, elegánsabb ruhákat és a minőségi kiegészítőket bőrből. És Kacsával jársz, vagy csak vágysz egyre, de nagyon.