Mi történik, ha egy remek grafikus–dizájner csavar egyet az optikai illúziókon, majd mindezt becsomagolja egy meglepően szép applikációba? Abból valószínűleg világsiker lesz.

A GameFounders programba nem túl sok kezdő fejlesztő céget választanak be, a magyar csapat pedig idén három hónapig a világ legsúlyosabb játékfejlesztő cégeinek vezetőivel, a legnagyobb befektetők képviselőivel és szakértők segítségével tanulhatják majd meg, hogyan csinálhatnak pénzt a ThinkInvisible játékból, a későbbi tervekben szereplő LearnInvisible nyelvprogramból, és úgy nagy általánosságban a mobil és egyéb játékiparból. A dologban ráadásul az a szép, hogy nem csak az alkotók magyarok, de az alapötletül szolgáló optikai illúziónak is van hazai vonatkozása, lévén az egyik olasz pszichológus által Kanizsa-háromszögnek nevezett jelenségből jött az ötlet.

A ThinkInvisible gyakorlatilag egy fordított puzzle, ahol egyetlen darabkából (esetünkben egy körből) kell kitalálnunk, mi van a képen. A játék pedig két dolog miatt működik. Egyrészt kifejezetten vonzzák a szemet Szulyovszky Márk minimalista, pasztellszínű képei, másrészt, ami elsőre könnyűnek tűnik (például Frédi Vilmája azért elég egyértelmű), az hamar súlyos fejvakargatásba torkollik, pláne, hogy mindeközben – hiszen a világpiacra dolgozott a dizájner, Bodor Adrival közösen – angolul kell gondolkodnunk. A játékmenet tehát egyszerű, a feladványok azonban egyre nehezebbek, a látvány önmagáért beszél, így az amúgy teljesen ingyenes (az első kettő) ThinkInvisible játék ajánlott minden iPhone- és  iPad-tulajnak.

Még több hasznos applikáció iPhone-ra és Androidra a Player AL.App rovatában!

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Így nézett ki, ahogy a dubaji esőapokalipszis elmosta a luxusvárost

További cikkeink a témában