A Lidl is tesz egy szívességet a környezetnek

Az energiaitaloknál kell keresni először a változást.

Fokozatosan eltűnik a felesleges műanyag a Lidl saját márkás termékeiről. Nálunk az energiaitalok egységcsomagolásával indul a változás: a tervek szerint augusztustól az italok papírtálcáiról eltűnik a műanyag, ezért Magyarországon évente közel öt tonnával kevesebb fóliát kell majd csomagolásra felhasználni.

A Lidl és a Kaufland áruházakat is tulajdonló Schwarz-cégcsoport Európa-szerte a termékek és termékcsomagolások műanyag-felhasználásának csökkentésére törekszik, és támogatja az újrahasznosítási folyamatok innovációját a választék 70 százalékát kitevő saját márkás termékek csomagolásánál. Az Európai Bizottság műanyagstratégiájával összhangban a vállalat 2025-ig legalább 20 százalékkal csökkenti műanyagfelhasználását, a saját márkás termékeik műanyagcsomagolásának pedig százszázalékos újrahasznosíthatóságát biztosítják majd.

Az Lidl egyébként eddig is törődött a környezettel: az áruházakban és logisztikai központokban a munkafolyamatok során keletkezett műanyagok és fóliaanyagok több mint 90 százalékát újrahasznosítják.

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon