Brutálisan erős kampánnyal megy neki a Greenpeace az egyszer használatos műanyag termékeknek

Lassan kezdünk ráébredni, hogy az egyszer használatos műanyagok – szívószálak, műanyag poharak, reklámszatyrok – a bolygónk ellenségei. Akinek esetleg ez még nem ment át, azt egészen biztosan meg fogja győzni a Greenpeace Canada kampánya.

Már nem csak a törvényhozás ment neki ezeknek a termékeknek, de egyre-másra állnak el önként a különböző étteremláncok a környezetünkre rendkívül veszélyes fogyasztási cikkek használatától. Úgy tűnik, végre felismertük a veszélyt.

Ha valaki esetleg még mindig nem értené, miért is okozunk ezekkel a cuccokkal borzasztó károkat a természetnek, ezek a képek talán segítenek valamelyest.

Igen, fáj rájuk nézni, de ebben a témában még mindig a sokkterápia a leghatásosabb módszer.

Ha esetleg menő szívószál-alternatívát keresnél az esti koktélozáshoz, ebben is tudunk segíteni:


Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon