Pedig tükörsima Mercedes kettős győzelem születhetett volna az Osztrák Nagydíjon.

217 nap után az Osztrák Nagydíjjal rajtolt el a Forma–1 mezőnye, a futam legnagyobb esélyesének Max Verstappent tartották a szakértők, azonban a holland nem tudta megismételni 2018-as és 2019-es spielbergi győzelmét, ugyanis már a 11. körben kénytelen volt feladni a versenyt (váltóhiba miatt) – érthetően mérges volt.

Hogy Verstappennek mennyi esélye lett volna Lewis Hamilton és Valtteri Bottas ellen, így nem nagyon derülhetett ki, de a Mercedes nagyon-nagyon gyors volt, Bottas pedig simán aratott rajt-cél győzelmet, még úgy is, hogy a futam 71 köre alatt háromszor is be kellett jönnie a biztonsági autónak.

Bár a Mercedes két autóját intették le az első két helyen, Hamilton 5 másodperces időbüntetése miatt csak a 4. lett – a hatszoros világbajnok gyakorlatilag egy az egyben lemásolta a 2019-es Brazil Nagydíjon elkövetett hibáját, és a helyzet pikantériája, hogy most is a Red Bull-os Alexander Albon volt a szenvedő alany:

A Ferrari az időmérőhöz hasonlóan szörnyen lassú volt a futamon is, Charles Leclerc (Hamiltonnak is nagyban köszönhetően) azért így is összehozott egy 2. helyezést, míg Sebastian Vettel a 10. helyre tudta csak behozni a Ferrarit, és ebben ő is hibás volt:

A négyszeres világbajnok elfékezte magát a 31. körben, amikor a 3-as kanyarban megpróbálta megelőzni a Leclerc-rel csatázó Carlos Sainz Jr-t. A német összeért a McLarennel-pilótával és megpördült,  ezzel a 8. helyről a 15-re csúszott vissza, akkor egész távolinak tűnt a pontszerzés – Vettel elmúlt két idényét az egyéni hibák jellemezték, úgy tűnik, idén is folytatja a sort:

Meglepetés, hogy a mclarenes Lando Norris lett a harmadik, aki ezzel megszerezte első dobogós helyezését – így néz ki az első tíz:

Ez is a hétvégén történt:

Vettel robbantotta a bombát: kitálalt a Ferrariról

Csúnya szakítás lehet még ebből, érdekes lesz ez az idény a Ferrarinál.

(Fotó: )

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Ilyen lesz a Kawasaki első hidrogénhajtású motorkerékpárja

340 lóerős családi villanybusz a Volkswagen ID. Buzz GTX

További cikkeink a témában