A Cadillac ezzel a modellel vált az elektromos autókra
Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Szinte változtatás nélkül kerül gyártásba a Cadillac egy évvel ezelőtt bemutatott tanulmánya, ami a márka első elektromos autója lesz.

Nem akar lemaradni a Cadillac az elektromos autók versenyében, a tavaly augusztusban bemutatott koncepció után már a sorozatgyártásba kerülő változatot leplezte le. A Lyriq pedig szinte változtatás nélkül válik valóra, a látványosan ragyogó hűtőmaszktól a süllyesztett kilincseken át a C-oszlopba nyúló hátsó lámpákig.

A Cadillac első elektromos autója természetesen egy jókora SUV, ami kereken 5 méter hosszú,

1,98 méter széles és 1,62 méter magas. Mivel eleve elektromosnak szánták, a tengelytávja is elég nagy, 3,09 méteres, és bőven akad hely az utastérben, a csomagtér alapból is 793 literes, a hátsó ülések ledöntésével 1723 literesre bővíthető.

akárcsak a GMC Hummer. A teljesítménye szerényebb annál, de bőven elegendő, hátsó kerekeit 347 lóerőre és 440 Nm nyomatékra képes elektromotor hajtja, a kerekek egyébként alapból is 20, de akár 22 colosak is lehetnek.

A töltése alapból 11,5 kilowattal, felárért 19,2 kilowattal mehet, az egyenáramú villámtöltőnél pedig 190 kilowattal is tölthető lesz, amivel 10 perc alatt 120 kilométerre elegendő energiát lehet vételezni.

A Lyriq megtartotta a tanulmányautó szuperlátványos, 33 colos ívelt kijelzőjét, ezen felül aktív zajszűrő rendszerrel és a Super Cruise vezetésasszisztenssel is felszerelték. Lehet, hogy a Lyriq nem lett olyan erős, és

Ez is érdekelhet:

HELLO, EZ ITT A
PLAYER
Kövess minket a Facebookon!
Nagyon jól fogod érezni magad nálunk!

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.