A kilencvenes évekbe repít a legújabb Honda reklámja
Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Ha unod a modern autókat, amiket mindenféle elektronikával bonyolítottak túl, és nosztalgiát érzel a kilencvenes évek japán autói iránt, akkor tetszene, ha a Honda gyártásba adná ezt a retró SUV-t. Persze csak akkor, ha nem április elsejét írnánk.

Kihozta a maximumot a kilencvenes évekbeli autóreklámokból a Honda. A CR-V-nél is nagyobb szabadidő-terepjárója a Passport, amit csak az Egyesült Államokban kínálnak, és amit április elseje alkalmából Pastportra neveztek át. A hozzá készült reklámfilm felvonultatja a kilencvenes évek minden menő kiegészítőjét a kazettás magnótól a táskatelefonig, a görkorcsolyától a tarka ruhákig, és annyira zseniális, hogy még a fakó színe, a gyenge felbontása és a 4:3-as képaránya is rendben van.

És az megvan, amikor Eddie Murphy Toyota Celicát reklámozott? Na, az nem paródia volt, hanem eredeti:

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.