Az X6-tal lett sikeres a kupéterepjárók kategóriája, a BMW pedig már ott tart, hogy kompakt méretben, X2 néven is kínál az átlagnál sportosabb SUV-t. Most ebből faragott a dähler tuningcég igazi rosszfiút.
Magabiztos megjelenése miatt vásárolják a hamarosan harmadik generációjához érő BMW X6-ot, és a német gyártó immár két kisebb méretben is kínál sportosabb formájú SUV-t. Most az X2-vel kezdett valamit a német dähler tuningcég, hogy fiatalos városi terepjáróból a nagyokhoz hasonlóan komoly kiállású sportmodell váljon belőle.
A csupa fekete X2-re meghatározó formájú, 20 vagy 21 colos kerekek kerülnek, és természetesen minden krómozott részletet feketére cserélnek. Szokás szerint a tuning része az ültetett, feszesebb futómű és a sportosabb hangú kipufogórendszer, de a motor sem marad érintetlen: a 20i-nél 192-ről 223 lóerőre, a 20d-nél 190-ről 220 lóerőre nő a teljesítmény.
A régi idők BMW-iről visszatérő, C-oszlopon elhelyezett embléma pedig remek lehetőség volt a dähler számára, hogy a sajátjára cserélje, míg elöl és hátul mégiscsak meghagyták a BMW logóját.