Remekül sikerült, mégis alig lehetett hozzájutni a Jimny új generációjához, amit a szigorodó emissziós normák miatt már nem lehet rendelni. A Suzuki azonban talált egy megoldást, hogy mégis forgalmazhassa a terepjáróját.

Az új Jimny nemcsak elbűvölően néz ki, hanem terepjárónak sem utolsó, a tapasztalatunk szerint is simán oda lehet vele állni a legendás modellek mellé.

Úgy tűnik, hogy a vevőknek is nagyon bejött, mert a bevezetése után csak hosszú várakozást követően lehetett hozzájutni. De nem maradhatott sokáig a kínálatban, az emissziós normák szigorítása miatt egy ideje nem rendelhető.

Hiába egy mindössze 3,48 méter hosszú, alig több mint egy tonnás autóról van szó, amit 1,5 literes, 102 lóerős benzines szívómotorral szerelnek, és a 6,1 literes átlagfogyasztása is kedvező, a Jimny

így megengedőbb szabályok vonatkoznak rá, mintha személyautóként forgalmaznák. A hátsó ülések mellőzése egyébként sem jelent nagy hátrányt, hiszen négy üléssel nagyon aprócska volt a Jimny poggyásztere.

a hátsó ülések ledöntésével. A csomagok praktikus elhelyezését és biztonságos szállítását a hátsó ülések hiányában lapos kialakítású padló és az első ülések mögött elválasztó rácsok segítik.

A haszonjármű Jimny ugyanolyan profi terepjáró, mint a személyautó-változat,

hiszen ebben is megtalálható a robusztus létraalváz, a kiváló terepszögek, a háromkaros merev hidas felfüggesztés tekercsrugókkal, valamint az összkerékhajtás felezővel ellátott osztóművel. A Suzuki terepjárója az autonóm vészfékező mellett már automatikus segélyhívót is kap.

A vállalkozások haszonjárműként áfamentesen juthatnak hozzá a Suzuki terepjárójához, de az, hogy mennyibe fog kerülni, és mikor érkezik a kereskedésekbe, csak később derül ki.

Ez is érdekelhet:

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.