Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Nem akármilyen elnöke van a Toyotának, Akio Toyoda igazi autórajongó, és ha arra van szükség, akkor egy vicces reklámba is beugrik szerepelni.

1989-ben, amikor a Toyota bevezette a Lexust, nagyon kellett bizonyítania, hogy van olyan jó, mint a patinás prémiummárkák, ezért az első modelljével, az LS 400-zal olyan tévéreklámot forgattak, ami a mai napig emlékezetes. A filmben a motorháztetőre épített pohárpiramis még akkor is rezzenéstelenül állt, amikor az autó 230 km/órára gyorsított a fékpadon.

és azóta tudjuk, hogy a márka sikeres lett, nemrég ünnepelte a harmincadik évfordulóját. A Toyota elnöke, Akio Toyoda ezért erre az alkalomra újra megcsinálta a híres reklámot a Lexus legújabb csúcsmodelljével, az LS 500-zal, és némi japán humorral.

Az eredeti LS 400-at még 4 literes V8-as motorral szerelték, az új modellbe pedig 3,5 literes biturbó V6-os került, de éppen olyan finoman jár, mint a neves elődje. Mi a hibrid változatot próbáltuk:

A videóban nem is a kísérlet az érdekes, hiszen csak részleteket látunk belőle, hanem inkább az, hogy Akio Toyoda mennyire szimpatikus, amiért kapható egy kis bolondozásra.

A Toyota elnöke nemcsak jó fej, hanem igazi autórajongó is:

Player Autószalon

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.