A formája alapján tanulmányautónak tűnik, pedig limitált szériában gyártásba kerül az Aston Martin szélvédő és tető nélküli roadstere, amibe egy bivalyerős V12-es motort szereltek.

Nem ez az egyetlen tető és szélvédő nélküli sportautó, amit bemutattak mostanában, a Ferrarinál hasonló recept szerint épült a Monza.

Fantasztikus barchettákat leplezett le a Ferrari

Új sorozat kezdete a Monza SP1 és SP2.

A genfi autószalonra az Aston Martin is egy kompakt méretű barchettával készült, amibe jókora motort szerelt. A V12 Speedster körülbelül akkora, mint a Vantage, de annak V8-asa helyett egy tizenkét hengeres motor került bele.

Az 5,2 literes biturbó V12-es a DB11 és a DBS Superleggera orrából lehet ismerős, a teljesítménye itt 700 lóerő,

amivel elég gyorsan mozgatja a könnyű sportkocsit: 3,5 másodperc alatt gyorsul százra és 300 km/óra a végsebessége. Mivel a vadászgépes utalásokkal teli V12 Speedsternek nemcsak teteje, de szélvédője sincs, ehhez a tempóhoz már elengedhetetlen a bukósisak.

A kétszemélyes V12 Speedsternek vannak még érdekes megoldásai, például a két ülést a karosszéria idoma választja el egymástól, és

mivel csomagtartónak nem sok hely maradt, a kesztyűtartó helyére egy kivehető kézipoggyász került.

Az újdonság 88 példányos limitált szériában gyártásba kerül, 765 ezer fontos, azaz 295 millió forintos áron, a szállítására 2021-ig még várni kell.

Ez is érdekelhet:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Gyorsabb lett, mégis kevesebbet fogyaszt – kipróbáltuk a megújult Lexus UX-et

Még több erő és luxus a Land Rover Defenderben

Így járt az ember, aki be akarta bizonyítani, hogy a Cybertruck csomagtartója nem csukódik az ujjára

További cikkeink a témában