Idáig hiányzott az egyértelmű szabály.

Évek óta részt vesznek a városi közlekedésben az elektromos rollerek, a KRESZ, pontosabban a döntéshozók azonban lemaradtak. Pintér belügyminiszter 2019 végén ugyan mondott konkrétumokat, ám ez sem a közlekedési, sem a rendőrségi gyakorlaton nem sokat változtatott, már csak azért sem, mert sokaknak fogalmuk sincs róla.

A KRESZ-módosításról már régóta szó van, a Telex pedig most megírta, mi szerepel a javaslatban.

A tervezetnek mindenképp erénye az egyszerűség: a – max. 4 kW teljesítményű –

e-rollereket két kategóriára osztanák, a legfeljebb 350 wattos, 25 km/h végsebességűek gyakorlatilag kerékpárnak, az erősebbek-gyorsabbak segédmotoros kerékpárnak számítanának, mindegyik típussal csak egy-egy személy közlekedhetne.

A javaslat „minisztériumközi egyeztetési fázisban van”.

Mit gondolsz a javaslatról?

Ez is érdekelhet:

Ultramenő Trabant-rollert vettek videóra Budapesten

Nemcsak kell egy ilyen, hanem KELL EGY ILYEN!

(Forrás: Telex)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Szeretnél luxusban és csendben messzire menni? – Nissan Ariya-teszt

A Volvo végleg felhagyott a dízelmotoros autók gyártásával

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés