Szinte ugyanolyan, de azért dinamikusabb külsejű az X6-osnál a kicsinyített kiadás.

Az X6-os BMW a marketingnyelv szerint kategóriát teremtett. A nem indexelős, bárhol parkolós, jobbról előzős, agresszív sofőr kategóriáját – mondhatnánk, de az az embertípus korábban is létezett, arról meg nem a bajor mérnökök tehetnek, hogy jelentős részük tényleg az X6-os vezetőülésében érzi magát hatalmi pozícióban. A lényeg, hogy a kupétetős benga SUV nagy siker lett, és mivel egy méretosztállyal feljebb már vagy Hödlmayrt, vagy Waberer’s-t szokás ráírni a járművekre, ezért inkább lefelé bővítik a piacot.
Ez az X6-os – vágjuk rá a képre nézve, és ha nincs viszonyítási alap, például egy, a háttérben magasodó X6-os, tényleg kell a figyelem, hogy észrevegyük: ez az új X4-es. A sziluett ugyanaz, de kicsit más a lámpák és a vesék kialakítása, az X4 jobban terpeszt, még dinamikusabbnak tűnik. A kocsi egyelőre tanulmányként mutatkozik majd be a Sanghaji Autószalonon, akkor okosabbak leszünk a műszaki tartalmat illetően, de az bizonyos, hogy gyakorlatilag sorozatgyártásra érett a modell, és jövő év elejétől rendelhető is lesz.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Sainz olyan ajánlatot kapott, amivel még a Red Bull sem tud versenyezni

További cikkeink a témában