Rendesen kigyúrta a Brabus az AMG-féle G-osztályt
Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Nem ez az első tuningolt változata a G 63 AMG-nek, de alighanem ez a legdurvább: a Brabus terepjárója nemcsak izmosnak néz ki, hanem az is.

Már három éve annak, hogy megjelent a legújabb G-osztály csúcsmodellje, a G 63 AMG, és nem sokkal később a Brabus is elkészült a saját változatával, ami kereken 800 lóerőre volt képes. De ez még nem minden, a Mercedes terepjárójának a teljesítményét és a kinézetét is lehetett tovább fokozni, így született a Rocket 900.

De a Brabusnak nem volt elég csak a motorvezérlést átprogramozni, hanem a furatot és a löketet is megnövelte, a 4,5 literes motorhoz új dugattyúk és hajtókarok, erősebb főtengely és nagyobb turbók is kellettek.

Az eredmény, mint kitaláltad, kereken 900 lóerő, és bár a motor 1250 Nm nyomatékra lenne képes, a Brabus elektronikusan 1050 Nm-re korlátozta, hogy bírja a gyűrődést. A 2,5 tonnás G-osztály ezzel együtt is rakétaként tör előre,

A teljesítményéhez illő külsőt kapott a G-osztály, amit szénszálas anyagból készült légterelőkkel szereltek fel, az oldalt kivezetett kipufogója és a 24 colos kerekek is egyediek. A Brabus összesen 25 példányt épít belőle, ebből még az idén tízzel készülnek el, és

Ez is érdekelhet:

HELLO, EZ ITT A
PLAYER
Kövess minket a Facebookon!
Nagyon jól fogod érezni magad nálunk!

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.