Az megvan, hogy egy Forma–1-es autó építési költségének akár egyhetedét is kiteheti a halo?

A halo sokak nemtetszését kivívta – bár tény, hogy nagyon hasznos –, a pilóták mellett a mérnököknél is eléggé kiverte a biztosítékot ez az egész, ugyanis nem volt egy egyszerű dolguk, amikor a kasztniba kellett valahogy integrálniuk a glóriát.

De ez az egész procedúra nemcsak nagy munkával járt, de jelentős megdobta a költségeket is, ugyanis egy teljesen új karosszériát kellett legyártaniuk a csapatoknak, ami mondjuk a Force India esetében elég necces – a kisebb csapatok igyekeznek két évet kihozni egy borításból.

A bugyirózsaszínűek technikai igazgatója, Andrew Green szerint az újrafejlesztés és az újratervezés nem kicsit rövidítette meg az istállót:

„Több száz, több ezer, hacsak nem dollármilliókról beszélünk a halo kapcsán.”

És jövőre már meg is változtatnák a glóriát...

Egy F1-es versenygép amúgy sem olcsó mulatság, alaphangon olyan 7 millió dollárból meg is lenne:

(Fotó: motorsport.com)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Ízléses retró a Ford Mustang GT hatvanadik évfordulós kiadása

További cikkeink a témában