Sörrel pótolt hűtővíz, vitorlázás az ablakban, alkudozás a rendőrökkel: ezek a raliversenyzők mindent megtettek azért, hogy összetört versenyautójukat a szervizbe juttassák.
Hiába versenyzel gyári csapattal a rali-világbajnokságon, ha a rendőr azt mondja, hogy nem mehetsz tovább ezzel az autóval, akkor te is csak alkudozni tudsz vele. A ralik lezárt gyorsasági szakaszai között ugyanis közutakon vezet az út, ezért ilyenkor a versenyautóknak is meg kell felelniük a közúti közlekedés szabályainak. Ami nem minden esetben volt igaz a következő összeállításban látható autókra.
A szabályok szerint a szervizparkon kívül csak a pilóta és a navigátora nyúlhat az autóhoz, ezért a raliversenyzők egyben szerelők is, akik bárhol bármit megjavítanak. A törött felni vagy a hiányzó kerék sem akadály, ezek a srácok mindent megtesznek azért, hogy a szervizbe juttassák az autójukat. Thierry Neuville például a Mexikó-ralin mi mással pótolta volna az elfolyt hűtővizet, mint egy üveg Coronitával?