A Liberty Media meglépte, amit még Bernie Ecclestone is túl kockázatosnak tartott, bevonta a szerencsejátékot a sportágba.

Immár hivatalos, hogy a Forma–1 megállapodott az Interregional Sports Group (ISG) sportmarketing vállalattal, így azok a sportfogadással foglalkozó vállalatok, amelynek az ISG engedélyt ad, felvehetik kínálatukba az F1-es fogadásokat.

A mintegy 100 millió dolláros szerződést 5 évre írták alá, ami így a sportág történetének egyik legnagyobb összegű szponzorációs megállapodása lett.

Az F1 kereskedelmi igazgatója, Sean Bratches szerint ez jelentősen elősegíti a sportág gazdasági növekedését, és ebből nemcsak a Liberty Media fog pénzhez jutni, hanem a csapatok is részesednek belőle.

A 2010-es évek elején Bernie Ecclestone is elgondolkodott ezen a lehetőségen, de hamar letett róla, ugyanis túlságosan rizikósnak talált behozni a szerencsejátékot a sportágba.

És pontosan ez verte ki a biztosítékot a szurkolók egy részénél, szerintük ugyanis ezzel nemcsak rossz példát mutatnak a gyerekeknek, de az F1 vezetősége saját magának mond ellen, fel is teszik a kérdés, ha szerencsejáték lehet, akkor rajtrácslányok miért nem?

Ha már F1 és fogadás:

Nem adnak túl sok esélyt Vettelnek

Hamilton gyakorlatilag már ötszörös világbajnok.

(Forrás / Fotó: Twitter)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Ilyen MINI még nem volt, itt az elektromos Aceman

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés