Állítólag soha annyit nem fejlődött még a Renault, mint a mostani tél során.

A Renault negyedik helyen végzett a konstruktőrök között a 2018-as idényben – a Mercedes, a Ferrari és a Red Bull előzte meg –, az istállót irányító Cyril Abiteboul szerint viszont a következő szezonban nagyon komolyan kell számolni a csapattal:

„Minden téren kezdenek felgyorsulni az események. Az erőforrásunkkal például sokkal nagyobb fejlődést értünk el, mint téli szünetekben bármikor. Sokkal nagyobbat! És a szélcsatornában látott előrelépésünk is sokkal nagyobb, mint korábban bármikor.”

Ugyanakkor Abiteboul azonnal vissza is vett egy kicsit, mert azzal ő is tisztában van, hogy a 2019-es aerodinamikai szabályváltozások miatt most még nehéz megjósolni az erőviszonyok alakulását:

„Ilyen esetekben minden lenullázódik. Elveszítjük a leszorítóerőt, amit gyorsan vissza kell nyernünk. Emiatt pedig nehéz megállapítani, hogy milyen hatásuk lesz az új változásoknak, vagy hogy mennyire rendezik át a helyzetet.”

Eközben...

Roppant bájos az első magyar női F3-as pilóta, Keszthelyi Vivien

És egyben ő a magyar autósport legfiatalabb pilótája, aki eljutott az F3-as kategóriáig.  

(Fotó: Getty Images)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

Öt autó, aminek a bemutatója után meg kellett változtatni a nevét

A Maserati csendes szellője az elektromos GranCabrio Folgore

További cikkeink a témában
Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?
Hirdetés