Izgalmas projektjeiről ismerjük a milánói Garage Italia Customs műhelyét, és a legújabb alkotásuk is kihozza a maximumot az olasz stílusból. Ezúttal az ötvenes évek végétől gyártott Fiat 500 strandautót modernizálták elektromos hajtással.

1957-től egészen a hetvenes évekig készült a Ghia műhelyében a korabeli Fiat 500 strandautó-változata, a tető nélkül, kertiszék-ülésekkel, pasztellszínekben gyártott Jolly. A milánói Garage Italia Customs ezúttal ezt a kiskocsit nézte ki magának, és nem csupán felújították, de úgy modernizálták, hogy megmaradjon az eredeti stílusa.

Az Icon-e névre keresztelt prototípus érdekessége az elektromos hajtás, a villanymotor az eredeti kéthengeres benzines helyére került,

és a korabeli sebességváltóhoz kapcsolódik, úgyhogy több fokozat közül lehet választani. A teljesítményét és az akkumulátor méretét nem tudni, de azt igen, hogy gyorstöltőről négy óra, otthonról a duplája alatt tölthető fel.

A milánói műhelyben az 500 Jolly szerkezetét is megerősítették, a szélvédőkeret merevebb lett, persze biztonságról beszélni relatív egy olyan strandautónál, ahol nemhogy tető, de ajtók sincsenek.

Az eredetit idéző székek természetes anyagokból font zsinórból készültek, a műszeregység helyén pedig egy ötcolos képernyő mutatja a főbb paramétereket.

Nem ez az utolsó modernizált veteránja a Garage Italiának, a jövőben még több elektromos hajtású klasszikusra számíthatunk tőlük.

Egy éve az új 500-asból is megépítették ugyanezt:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Nem először váltanak kék színre a Ferrari versenyzői a Formula–1-ben

További cikkeink a témában
Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés