Számítottunk az érkezésére, és a Ford most hivatalosan is bemutatta a Bronco Raptor változatát, ami ugyan nem kapott V8-as motort, de a képességei ezzel együtt is figyelemreméltók.

2020-ban élesztette fel a Ford a legendás Bronco nevet egy olyan retró stílusú, masszív felépítésű terepjáróval, ami azonnal a Jeep Wrangler legnagyobb riválisává vált. Az amerikai márka még adós volt a Raptor változatával, de az F-150 és a Ranger után most végre ez az izgalmas csúcsmodell is megérkezett a kínálatba.

A Raptor első ránézésre sokkal brutálisabb, mint a többi Bronco,

a 33 centiméteres hasmagassága azt jelenti, hogy 12 centivel megemelték, és 22 centiméterrel ki is szélesítették a nyomtávokat, a 17 colos kerekekre egyébként 37 colos átmérőjű abroncsok kerültek. A többi Raptor mintájára a Bronco is hatalmas Ford-feliratú hűtőmaszkot kapott.

A még jobb terepjáró képességek érdekében részben adaptív lengéscsillapítással látták el a Bronco Raptort, a karosszéria merevségét 50 százalékkal növelték, és a rugóutak legalább 33 centiméteresek.

A Ford videója szerint nem lesz nehéz terepen is száguldani vele, amihez jobb oldaltartású üléseket szereltek a levehető ajtós utastérbe.
Kérdéses volt, hogy a Raptor változat vajon megkapja-e a V8-as motort, és most kiderült, hogy nem.

De a Bronco egyáltalán nem nevezhető majd gyengének, hiszen a tízfokozatú automata váltóval szerelt 3 literes biturbó V6-os motorja több mint 400 lóerőre lesz majd képes. Sajnos az alapmodellhez hasonlóan hivatalosan a Raptor sem juthat el az európai piacra.

Ez is érdekelhet:

Igazi terepjáróként tér vissza a legendás Ford Bronco

Retró külsővel és modern technikával jön a Jeep Wrangler ellenfele.

Most rögtön akarjuk ezt a távirányítós Ford Broncót

Legalább olyan ügyes a terepen, mint az igazi.

Mindenen átgázol a vadonatúj Ford F-150 Raptor

A legkeményebb pick-up visszatért.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ráhúzta egy taxis a kormányt egy bringásra az Alagút bejáratánál, aztán a kijáratnál kiszállt és elé állt

Ezt a Ferrarit igazán megcsúfították, hogy extrém körülmények között is lehessen versenyezni vele

Gyorsabb lett, mégis kevesebbet fogyaszt – kipróbáltuk a megújult Lexus UX-et

További cikkeink a témában