Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Szinte egyszerre újult meg a legsportosabb prémium nagyautók közül kettő, a BMW M5 után a Mercedes is bejelentette az E 63 AMG ráncfelvarrását. Főleg a forma változott, a technika már eddig is bőven elég jó volt.

Nem sokkal az után, hogy a BMW bemutatta az M5 megújult kiadását, a Mercedes-AMG-nél is előálltak a ráncfelvarrott E 63-mal.

Leginkább a külsőt érinti a változás, az E-osztály többi kivitelének mintájára új fényszórókat, nagyobb hűtőmaszkot és szélesebb hátsó lámpákat kapott az autó, amitől szerintünk jóképűbb lett.

ezen kívül új 19 és 20 colos könnyűfém kerekek, valamint ezüstszürke, grafitszürke és az AMG GT-ről ismerős matt kék fényezés érkezett a kínálatba. Jobb lett az autó aerodinamikája, és a nagyobb légbeömlők javítják a motor hűtését.

A belső tér a többi E-osztály mintájára újult meg,

szériában két 10,25 colos képernyővel a műszerfalon, ami helyett két 12,3 colos kijelző is kérhető. A gyönyörűen kárpitozott sportülések fejtámaszába az AMG logóját nyomták, és elég izgalmas formájú a duplaküllős kormánykerék, amit érintőfelületekkel láttak el.

a Mercedes-AMG E 63-ban, a széria kilencfokozatú automata váltóval és az összkerékhajtással 3,5 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből százra és 250 km/óránál korlátozott a végsebessége.

Az útfekvésről aktív futómű, a komfortról légrugó gondoskodik, elérhető a hátsó differenciálzár és a karbon-kerámia fékrendszer, Race módban pedig hátsókerék-hajtásra váltva driftelni is lehet vele.

Nem is kívánhatnánk ennél többet, és a legjobb, hogy a Mercedes-AMG E 63 a limuzinon, valamint a korábban megújult kupén és kabrión kívül kombiként is elérhető, verhetetlen méretű, 640 literes csomagtérrel, ami a hátsó ülések ledöntésével 1850 literesre bővíthető.

Ez is érdekelhet:

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.