Mutattuk már az Audi RS2 és RS4 kombik történetét lélegzetelállító képeken, most pedig egy gyorsulási versenyen is láthatod, hogyan fejlődött a németek sportkombija. Négy autó, négy különféle motor, és látni akarod az eredményt.

Az RS2 Avant volt az első az RS jelzésű sportmodellek sorában az Audinál, és a később RS4 néven forgalmazott típus azóta több generációt élt meg. A carwow csapata most ezeket a kombikat eresztette egymásnak egy gyorsulási versenyen, ahol kiderül, hogy a kilencvenes évek óta mennyit fejlődtek a sportmodellek.

Ott volt a mezőnyben a legendás RS2 Avant,

méghozzá egy gyönyörű, alig néhány ezer kilométert futott példány 1994-ből, természetesen a jellegzetes kék színben. A Porsche-kerekeken gördülő Audit egy 2,2 literes, öthengeres turbós motor mozgatja 315 lóerővel.

Turbós az utódja is, amit már az első Audi A4-ből építettek, és egy 2,7 literes, biturbó V6-os motort kapott 381 lóerővel.

A kétezres években gyártott RS4 Avant még ennél is izgalmasabb, 4,2 literes, 420 lóerős V8-as szívómotorral készült.

Az állórajtos versenyen persze érvényesül a papírforma,

bár érdekes látni, mennyire fej-fej mellett halad a turbós V6-os a szívó V8-assal. A gördülőrajtnál pedig megmutatja a nyolchengeres, hogy mennyire jó erőben van, hiszen egy pillanatra még a legújabb, 2,9 literes, biturbó V6-ossal szerelt RS4-et is meglepi.

Ha megnézted a versenyt, és azt is, milyen élmény vezetni az RS2 és RS4 különböző generációit, akkor ne felejtsd el megnézni ezt a fotósorozatot sem:

Így fejlődtek a sportos Audi kombik a legendás RS2-től a legújabb RS4-ig

Nézd végig a képeket, és próbálj meg választani közülük.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Hamarosan itt az új BMW X3

További cikkeink a témában