Ha a Subaru nevéről a rali jut eszedbe, akkor biztosan nagy kedvenced volt az Impreza. De ha időközben családod lett, akkor inkább a Levorg a neked való autó, amiből Japánban már megjelent a második generáció.

A kilencvenes évek óta az Impreza a Subaru kompakt modellje, és bár az ötajtós ferdehátú és négyajtós lépcsőshátú modell ötödik generációja most is készül, nem minden kompakt Subarunak Impreza a neve. A megemelt, szabadidős változatot például XV-nek hívják, a ralis ihletésű sportmodell is elhagyta az Impreza nevet, és WRX-ként találod a kínálatban.

A 4,75 méter hosszú újdonság pontosan ott folytatja, ahol az elődje abbahagyta, csak még élesebb vonalakat kapott. A fényszórók kisebbek, a hűtőmaszk nagyobb lett, és a motorházfedél közepéről nem maradhat el subarus jellegzetességként a méretes légbeömlő.

Ha a teljesítménye nem is veszi fel a versenyt az STI-vel, a kategóriában a sportosabban vezethető modellek közé tartozik a Levorg. A motorja egy vadonatúj 1,8 literes, turbós négyhengeres bokszermotor, ami 174 lóerős teljesítményre és 300 Nm nyomatékra képes, hozzá fokozatmentes váltómű és állandó összkerékhajtás kapcsolódik.

a vezetési asszisztensek sem maradnak el. A képeken még a japán piacra szánt jobbkormányos változat látható, de remélhetőleg az európai kereskedésekbe is eljut a Subaru sportos kombija.

Ez is érdekelhet:

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.