Nagy nevek szállnak ki.

A Formula E mindössze csak a hetedik évét kezdi meg 2021-ben, azonban ennyi idő alatt is sikerült a játékautós szériából egy komolyan vehető sorozattá emelni saját presztízsét. Ezt jelzi az is, hogy mára olyan tekintélyes gyártók is képviseltetik magukat az elektromos F1-ben, mint az Audi, a BMW i, Citroën/DS, a Jaguar, a Mahindra, a Mercedes, a Nissan és a Porsche.

Ugyanakkor a (2020–)2021-es idény végeztével valamelyest át fog alakulni a gyártók névsora az FE-ben – mondhatni hatalmas érvágás éri a sorozatot –, ugyanis az Audi és a BMW is bejelentette, hogy kiszállnak.

Viszont, jó hír lehet, hogy a McLaren határozottan azt tervezi, hogy a 2022–2023-as szezonban saját csapattal fog indulni az FE-ben is*, ezt már a McLaren vezérigazgatója, Zak Brawn is jelezte.

* A McLaren az F1 mellett, már az IndyCarban is képviselteti magát, és az FE mellett a WEC-et is becélozta.

Állítólag a McLaren már korábban is szeretett volna beszállni a sorozatba, de a szabályok nem tették lehetővé, mivel egyetlen akkumulátorbeszállítóként nem indíthatott csapatot – a 2022-2023-as szezonban viszont már több gyártó aksijaiból lehet majd válogatni.

Eközben az F1-ben...

Fű alatt derült ki, hogy lényeges változás jön az F1-ben 2021-től

Az FIA nem annyira reklámozta, de egy szurkoló kiszúrta.

(Forrás: planetf1.com, Totalcar, fotó: Getty Images)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

A cirkálósúly bajnoka – Mercedes-AMG GT 63 4matic+

További cikkeink a témában