A Honda fokozatosan árulja el a részleteket az első teljesen elektromos autójáról. A frankfurti autószalonon már a gyártásba kerülő változatot mutatták meg, és ezzel egyszerre az is kiderült, mennyit kérnek érte.

Nagy sikert aratott a Honda elektromos kisautójának tanulmánya, és bár a végleges modell a sportosan vagány helyett inkább barátságos megjelenésű lett, így is őrülten népszerű lehet. A dizájnját már ismerjük, és néhány alapvető adatot is elárult róla a Honda, a frankfurti autószalonra pedig már azt a végleges modellt vitték el, amit meg is lehet venni.

A Honda e néven gyártásba kerülő elektromos kisautó 3,89 méter hosszú, 1,75 méter széles és 1,51 méter magas lesz, a tengelytávja 2,53 méter, és ennek is köszönheti, hogy kilenc méternél kisebb körön képes megfordulni.

A hátsó kerekeit hajtja az elektromotor, alapból 136 lóerővel és 315 Nm nyomatékkal, amivel az 1,5 tonnás kisautó legfeljebb 145 km/órával hasíthat.

ami városban elég is lehet. A töltés 6,6 kilowattos utcai vagy fali töltővel és 100 kilowattos villámtöltővel is lehetséges.

Ezért a pénzért elég gazdag szériafelszereltség jár, így az automata klíma, az ülésfűtés, a dupla 12,3 colos érintőképernyő és a LED-es fényszórók mellett a távolságtartó és sávtartó rendszerek, de még a kamerával helyettesített visszapillantók is benne vannak.

Lesz egy Advance változat is, ami 154 lóerőre képes,

és a 10 999 000 forintos árába automata parkoló asszisztens, fűthető kormánykerék, 230 voltos töltő, prémium hifi és holttérfigyelő is tartozik, ennek a középső visszapillantó tükre is kamerás. A Honda e elsőként a brit, francia, német és norvég vevőknek lesz elérhető, de mostantól a magyarországi kereskedésekben is meg tudod rendelni.

A MINI elektromos hajtású változata nagyon hasonló áron kerül forgalomba, és a paraméterei is elég közel állnak a Hondáéhoz. Melyiket választanád?

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon