Már az is óriási meglepetés volt a Kiától, hogy gyártásba küldték a Stingert, ezt a kupéformájú, hátsókerék-hajtású sportlimuzint. Még rendes V6-os motort is kapott, amivel a most bemutatott GTS változatban szórakozni is lehet.
Ha nem vett le a lábadról a Stinger a formájával, akkor azzal biztosan le fog, ahogyan megy. A csúcsmodell a GT, amit 3,3 literes biturbó V6-ossal szereltek, a 370 lóerő és az 510 Nm pedig már bőven elég ahhoz, hogy gyorsan mozgassa a koreai sportlimuzint. A Kia ráadásul most egy limitált szériát mutatott be, amihez drift mód is jár.
A Stinger GTS mechanikus önzáró differenciált kapott, és az összkerékhajtását úgy programozták, hogy Comfort módban a nyomaték 60 százalékát jutassa a hátsó kerekekre, Sport módban 80-at, Drift módban pedig az összest. Az újdonságot a narancssárga fényezéséről és a szénszálas anyagból készült betétjeiről is fel lehet ismerni.
Nem is az a Stinger GTS legnagyobb baja, hogy csak 800 darabot építenek belőle, hanem az, hogy azt is csak az Egyesült Államokban lehet kapni.
Nem tudni, hogy Európában is kihoznak-e egy driftre való változatot, de már azért is irigyelhetjük az amerikaiakat, hogy a Stinger GT náluk nemcsak összkerékhajtással, hanem hátsókerekesként is kapható.