Minden eddiginél több futamot rendezhetnek jövőre.

Ha nem szól közbe a koronavírus, akkor a 2022-es szezon minden idők leghosszabb idénye lett volna a maga 22 futamával, azonban a járvány miatt újra kellett tervezni a versenynaptárt, a júliusban kezdődött szezonba pedig csak 17 futamot tudtak belesűríteni.

A 2021-es menetrendet még nem lehet hivatalosan tudni, bár a Hungaroring Zrt. vezérigazgatójától, Gyulay Zsolttól már kaptunk némi infót a Magyar Nagydíj időpontjáról, valamint arról, hogy mikor teszik közzé a jövő évi versenynaptárt.

A csapatok viszont elvileg már megkapták a tervezetet, az Auto Motor und Sport című német szaklap értesülései szerint pedig

  • az új idény március 21-én Ausztráliában kezdődik,
  • majd Bahrein, Kína és Vietnam következik,
  • hogy aztán május 9-én, Barcelonában elkezdődhessen a szezon európai része. Ebben Monte-Carlo, valamint Baku is helyet kap,
  • június közepén a kanadai Montreal jelentené a tengerentúli kitérőt,
  • aztán az augusztusi nyári szünet előtt még Franciaországban, Ausztriában, Nagy-Britanniában és Magyarországon versenyezne a mezőny.
  • A szünet után Monza, Zandvoort és Spa-Francorchamps három egymást követő hétvégén következne, ahogyan később Szingapúr, Szuzuka és az oroszországi Szocsi is.
  • Az utolsó futamot az elmúlt évekhez hasonlóan Abu-Dzabiban rendeznék decemberben.

Eközben...

(Fotó: Getty Images)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

A Volvo végleg felhagyott a dízelmotoros autók gyártásával

Ilyen lesz a Kawasaki első hidrogénhajtású motorkerékpárja

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés