Az ötlet… hát, az ötlet se volt túl jó.

Hiába kapott egészen igényesen emelhető hótolólapot a világ legnépszerűbb roadstere, a kerekeken elbukott a nagy terv. A széles gumi köztudottan nem jó a havon, egy pillasúlyú kocsin főleg nem, de a hólánc akár segíthetett volna. Akár. Ha normálisan felszerelik. Akkor talán a szöges csavaros gumi? Az se.

Marad a hóhoz a lapát, száraz útra meg a kis Mazda, amiről talán te sem tudsz mindent:

10 dolog, amit talán nem tudtál az első Mazda MX-5-ről

Nézd meg a japán roadster apró érdekességeit!

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Szeretnél luxusban és csendben messzire menni? – Nissan Ariya-teszt

A Volvo végleg felhagyott a dízelmotoros autók gyártásával

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés