Családosként sem kell lemondanod a száguldásról, hiszen ismét kombi karosszériával hozta ki az A4 legsportosabb változatát az Audi. A legendás RS2 nyomdokain járó új RS4-be egy biturbó V6-os motor került 450 lóerővel és természetesen quattro hajtással.
A kilencvenes évek közepén nagy dobás volt a Porschével együttműködésben készült Audi RS2, hiszen 2,2 literes, öthengeres, turbós motorja 315 lóerős volt, amivel 5,4 másodperc alatt gyorsult százra és 262 km/órával száguldhatott. A Porsche-rokonságát a 911-ről átkerült irányjelzők és a 968 Club Sportról származó könnyűfém kerekek is mutatták, és náluk is készült, Zuffenhausenben.
Most pedig itt a legújabb A4 sportváltozata, természetesen kombiként, és ugyanabban a Nogaro kék színben, amiben a legelső RS4 Avant is pompázott 1999-ben. A 19 colos kerekeken gördülő kombi sárvédőit három centivel kiszélesítették, a futóművet 7 milliméterrel leültették, de a nagy légbeömlők, a diffúzor és az RS-re jellemző ovális kipufogóvégek is árulkodók.
Az új RS4 Avant ugyanazt a 2,9 literes biturbó V6-ost kapta, mint az RS5 Coupé, nyolcfokozatú automatával, és a 450 lóerő és 600 Nm a quattro hajtással már elég sok mindenre képes.
Például 4,1 másodperc alatt gyorsít nulláról százra, és a végsebessége azért csak 250 km/óra, mert ott korlátozza az elektronika.