Gyakorlatilag egy versenyautót igazítottak az utca használathoz.

Könnyebb, új felfüggesztést és aerodinamikai csomagot kapott, az utcai modellek közül elsőként a Panamericana hűtőmaszkot, ezenkívül hátsókerék-kormányzást, és egy elég egyedi zöld fényezést.

A korábbi GT S-nél 70 lóerővel erősebb GT R végsebessége 320 km/h körül alakul, százra 3,6 másodperc alatt gyorsul – nehéz lehet, ha valakinek van rá pénze, mégis csak jövő év elején veheti át.

(Forrás: Mercedes–Benz)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ráhúzta egy taxis a kormányt egy bringásra az Alagút bejáratánál, aztán a kijáratnál kiszállt és elé állt

Ezt a Ferrarit igazán megcsúfították, hogy extrém körülmények között is lehessen versenyezni vele

Gyorsabb lett, mégis kevesebbet fogyaszt – kipróbáltuk a megújult Lexus UX-et

További cikkeink a témában