Csak finoman nyúlt hozzá a Mercedes a nagyobbik kupélimuzinjához. A CLS újdonságait keresheted nagyítóval, vagy elolvashatod a cikkünkben.

A Mercedes kategóriát teremtett, vagy inkább egy régen elfeledett kategóriát élesztett fel a kétezres évek elején a négyajtós kupéval. A CLS jelenlegi generációja még csak négy éve, 2017-ben jelent meg, ezért nem volt különösebb szüksége ráncfelvarrásra, most mégis igazítottak néhány részletén, hogy továbbra is friss maradjon.

A formája még mindig látványos, ezért csak apróságokat változtattak rajta,

például az Avantgarde és az AMG Line változata is új hűtőmaszkot és más szabású, még sportosabb lökhárítókat kapott. Mint minden modellfrissítésnél, a 19 és 20 colos kerekek, valamint a kínálatban választható széria és opciós designo fényezések is újak.

A belső térben a legnagyobb újdonságot a kormánykerék jelenti,

amely a megújult E-osztályból lehet ismerős, és már nem szükséges mozgatnunk ahhoz, hogy érzékelje a jelenlétünket. A választékban újabb bőrkárpitozás-kombinációk jelentek meg, ezen kívül a nyílt pórusú diófa és a fényes szürke fabetét is újdonság.

A motorválaszték újdonsága egy kétliteres, négyhengeres dízel,

amely immár 1993 köbcentis, nagyobb befecskendezési nyomással és két változó geometriájú turbótöltővel. A CLS 300 d-ben 265 lóerőre és 550 Nm-re képes, ehhez jön még a mild hibrid rendszer 20 lóerős és 200 Nm-es indítógenerátora, az összkerékhajtás ehhez a modellhez széria.

Milyen motort választhatsz még?

A dízelek kínálata a korábbi kétliteres motor 194 lóerős változatával indul a CLS 220 d-ben, és a háromliteres, soros hathengeres dízel is választható 330 lóerővel a CLS 400 d 4Maticban.

A benzinesek közül a kétliteres, négyhengeres a CLS 350-ben 299 lóerős, a háromliteres, hathengeres a CLS 450 4Maticban 367 lóerős.

A csúcsmodell továbbra is a Mercedes-AMG CLS 53 4Matic+

a hathengeres motor 435 lóerőre és 520 Nm-re képes változatával, a CLS 450-hez hasonlóan ezt is mild hibrid rendszerrel szerelték, 22 lóerős és 250 Nm-es elektromotorral. A Mercedes kupélimuzinja ezzel 4,5 másodperc alatt gyorsul százra, a végsebessége 250 km/óránál korlátozott.

Ez is érdekelhet:

Szép és okos is a Mercedes C-osztály új generációja

A dizájnt és a berendezést is az új S-osztály ihlette.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Verstappen a „semmiből” nyert, mégis Pérez szemfülessége miatt marad emlékezetes a sanghaji sprint

További cikkeink a témában