Sejtelmes képet mutatott a BMW arról a szabadidő-terepjáróról, amely az M modellek kínálatát koronázza meg, és már erről is kiderül, hogy minden eddiginél hatalmasabb hűtőmaszkja lesz az XM néven érkező modellnek.

A jelenlegi 7-es sorozat modellfrissítésénél sokan nagynak tartották a vese alakú hűtőmaszkot, pedig akkor még nem is sejtettük, hogy hamarosan gyártásba kerül a 4-es sorozat és a teljesen elektromos iX, amire annál is nagyobb, álló formájú maszk kerül. Most még merészebb lépésre készül a BMW, és ennek bizonyítékát osztottak meg éppen.

Hallani lehetett róla, hogy a BMW az X7-nél is nagyobb és erősebb szabadidő-terepjáróval koronázná meg a kínálatát.

Az eddig X8 néven emlegetett újdonságról most kiderült, hogy mivel a BMW M részlegének csúcsmodellje lesz, ezért Concept XM néven mutatkozik be az előzetesének szánt tanulmányautó. Reméljük, hogy ezt a Citroënnel már megbeszélték.

Az előzetes kép alapján a Concept XM minden eddiginél nagyobb hűtőmaszkot kap, ami hatalmas területet foglal el az autó orrából. A fényszóróknak már nem sok hely maradt, és úgy tűnik, hogy ezen a modellen ismerhetjük meg a BMW készülő osztott fényszórótípusát: a nappali fények fent, a tompított és távfények alatta kapnak helyet.

A műszaki tartalmat még csak találgatni lehet, de nagyon valószínű, hogy az X7 M50i-ben dolgozó 4,4 literes biturbó V8-ast kapja az XM is,

és annak 530 lóerős teljesítményénél izmosabb lesz. Mivel olyan modellek riválisának szánják, mint a Lamborghini Urus, ezért bőven 600 lóerő feletti teljesítményre számítunk. A részletekre már csak pár napot kell várni.

Ez is érdekelhet:

Nem vezeti magát, de jól állna neki – vezettük: BMW iX

Elsőre biztosan nem vágod rá, hogy ez a legszebb BMW, amit valaha láttál. De hogy jelenleg a legkülönlegesebb, az szinte biztos.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ráhúzta egy taxis a kormányt egy bringásra az Alagút bejáratánál, aztán a kijáratnál kiszállt és elé állt

Ezt a Ferrarit igazán megcsúfították, hogy extrém körülmények között is lehessen versenyezni vele

Gyorsabb lett, mégis kevesebbet fogyaszt – kipróbáltuk a megújult Lexus UX-et

További cikkeink a témában