A 911 Targa talán a legstílusosabb változat a Porsche sportautójából, a bukókeretes kabrióból pedig most egy olyan példányt mutatunk, ami még szebb, mint amikor újonnan kijött a gyárból.
A 356-ból, a Porsche első sportautójából volt kabrió, de a 911-ből egy kicsit várni kellett rá. A szigorodó amerikai biztonsági előírások miatt a Porschénél úgy vélték, hogy nem lenne elég egyszerűen levágni a tetőt. A Karmann által épített prototípus ezért egyedi példány maradt, a Porsche pedig bemutatta a Targát, ami stíluselemmé tette a bukókeretet.
A nevét a szicíliai Targa Florio autóversenyről kapta, ahol a Porsche is aratott győzelmet 911 Carrera RS-sel. Szálcsiszolt rozsdamentes acélból készítették a bukókeretet, ezért ragyog olyan ellenállhatatlanul, a tetőpanel kivehető volt, és
a hátsó ablakot eleinte levehető műanyagból készítették, csak 1968-tól kezdődően lett üvegezett.
1968-as évjáratú ez a példány, még a műanyag hátsó szélvédővel, de már a 911S változatban. A kétliteres, hathengeres bokszermotor teljesítményét ebben 130-ról 160 lóerőre növelték, és az ikonikussá vált Fuchs felnik is ekkor jelentek meg.
Feltűnhet, hogy az autóban hagyományos váltókar van, de nincs kuplungpedál: ez a ritka Sportomatic kivitel, robotizált kuplunggal, amivel az amerikai vevők életét könnyítették meg.
A képeken látható autó annyira gyönyörű állapotban van, hogy talán még újonnan sem volt ennyire szép.
A sárga 911 Targa a Petersen Automotive Museumban nézhető meg Los Angelesben.