A BMW-időszámítás szerinti első Mini annyira jól hozta a retró vonalat, hogy csak néztünk, hogyan lehet majd ezt továbbfejleszteni. Aztán sikerült, és most megint. Íme az új generáció első karosszériaváltozata, a Clubman.

A Mini név, amit a BMW marketingesei következetesen MINI-nek írnak, már a 2001-es, első BMW-féle autóra sem illettek, az új Clubman pedig – a szériaváltozatra erősen emlékeztető, tavalyi tanulmányautóból kiindulva – úgy 4,2 méter lehet (az eredeti, angol Mini hosszabb, kombi változata 3,3 méter volt). Egy kedves kisautónál mondjuk nem szentségtörés egy vicces név, főleg megbocsátható, ha egy teljesen jól használható, ötüléses plusz csomagteres kocsit takar.

A friss Mini Clubman pedig ilyen, tele szerethető, de értelmetlen részletekkel, mint a továbbra is két oldalra nyíló raktérajtók vagy a Mini-logós kilépőfény. A dizájnosztálynak is bőven jutott a fejlesztésre szánt pénzből, remek munkát is végeztek, és ha az Mini vezethetősége is legalább olyan jó, mint az elődjeié, akkor akár a kompakt prémiumautót keresők számára is alternatíva lehet.

Műszaki adatok a hivatalos bemutató után várhatók.

(Forrás: Mini)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Guruló korlenyomat ez az öreg Peugeot lakóautó

Szeretnél luxusban és csendben messzire menni? – Nissan Ariya-teszt

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés