Ha egy autógyártó visszahívja az egyik típusát, akkor arra aligha kapod fel a fejed, de ha ez a gyártó történetesen a Bugatti, még akkor is elolvasod, miről van szó, ha a közelében sem vagy annak, hogy egy Chiron álljon a garázsodban. A Bugatti ugyanis a visszahívást sem mindennapi módon kezeli.
Ha kiderül egy típus hibája, és az autógyártó visszahívást rendel el, az többnyire kellemetlenséget jelent a tulajdonosoknak. Soron kívül kell felkeresni a márkaszervizt, időpontot egyeztetni és hosszasan unatkozni az ügyfélváróban, ami még akkor is idegőrlő, ha a hibás alkatrész cseréje egyébként ingyenes.
De egy Bugatti tulajdonosa nem azért fizetett vagyonokat a szuperautójáért, hogy márkaszervizekben töltse az idejét.
Most jelentette be a Bugatti, hogy visszahívja a Chiron eddig gyártott összes példányát az üléstámla döntésére szolgáló mechanika hibája miatt. A gyártás februári kezdete óta ez egészen pontosan 47 példányt jelent, és a Bugattinál a visszahívás is egy kicsit másként megy, mint a többi autógyártónál. Nem kell senkinek sem bevinnie az autóját a szervizbe, az értesítő levélen kívül telefonon is felkeresik a tulajdonosokat, hogy mikor tudnák nélkülözni gyűjteményükből a Chiront.
Utána pedig egyszerűen elmennek érte, egy zárt kamionban – nehogy baja essen – a legközelebbi szervizbe szállítják, és az ülésállítást természetesen ingyenesen cserélik. A Bugatti nemes egyszerűséggel „repülő doktoroknak” hívja azokat a szerelőket, akik a nap 24 órájában rendelkezésre állnak, és kérésre bármikor kiszállnak az autóhoz, hogy elhárítsanak a hibát.
Szóval ha a világ egyik leggyorsabb autója áll a garázsban, akkor még a szerelője is inkább egy concierge-re hasonlít.
A képek a Bugatti molsheimi gyárában készültek, nézd meg azt is, hogyan készül a Chiron: