Már a nyolcvanas években is volt szuperautója a Nissannak
Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Nem a GT-R a Nissan első szuperautója, hiszen már a nyolcvanas években fejlesztettek olyan sportkocsit, ami a Ferrarikkal és Porschékkel is felvehette volna a versenyt – ha végül gyártásba engedik.

MID4 a neve annak a Nissan prototípusnak, amit 1985-ben a frankfurti autószalonon mutattak be, és ami évekkel a Honda NSX előtt megszerezhette volna a legjobb japán szuperautó címét.

Az ülések mögé beépített 3 literes V6-os motorja 245 lóerős volt, és egy ötfokozatú kézi váltón keresztül mind a négy kereket hajtotta, de úgy, hogy a nyomaték kétharmada hátulra jutott.

Mégsem adták meg hozzá az engedélyt, mert nem hitték, hogy jövedelmező lett volna. A technika azonban nem veszett kárba, az összkerékhajtás a Skyline-ba került, ami GT-R néven hamarosan igazi legendává vált.

HELLO, EZ ITT A
PLAYER
Kövess minket a Facebookon!
Nagyon jól fogod érezni magad nálunk!

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.